»Zavedanje, da je ustvarjanje televizijskih in radijskih vsebin korporativen posel javne radiotelevizije, je bistveno.«
»Tema je arhetipska, saj gre za sovraštvo in maščevanje. Okvirno pa zgodba tematizira azbestozo in korporativno ter osebno prevzemanje odgovornosti.«
»Tovrstne klavzule v pogodbah so standardne v korporativnih transakcijah, da pa se jih seveda narobe razumeti, kar se tiče našega popolnega uredniškega nadzora.«
»Evo, tukaj pa poskusimo narediti stvar tako, da se, ko naredimo nagradno igro, vprašamo, ali bi jo delali, tudi če nagrade ne bi imeli ali sponzorja ne bi bilo. (…) Odgovor je da.«
»Tako da delaš aktualnosti, se najboljše izogneš temu, da bi se ponavljal.«
»Ja, dostikrat si kaj zapišem. Ker tako ali tako veš, da boš potreboval ideje.«
»Edini način, da pridemo do kakovostnih vsebin, je enormen entuziazem vseh vpletenih v produkcijo teh visoko kakovostnih televizijskih del.«
»Imamo neko dolžnost ali pa družbeno odgovornost pri ustvarjanju vizualnih vsebin.«
»Bili bi veseli dodatne finančne pomoči države, da bi vsebine kulturnih manjšin ustvarjali na še bolj poglobljen, sodoben način in jih približali mladim.«
»Včasih so bile kavbojke, ki imajo eno specifiko, v njih vedno zmaga dobro in tudi v mojih zgodbah je tako.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju